Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10362/17556
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.advisorSoeiro, Filipe Castro-
dc.contributor.authorCoelho, Tatiana Lima-
dc.date.accessioned2016-05-25T10:29:20Z-
dc.date.available2016-05-25T10:29:20Z-
dc.date.issued2013-01-
dc.date.submitted2013-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10362/17556-
dc.descriptionField lab: Entrepreneurial and innovative venturespt_PT
dc.language.isoengpt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/pt_PT
dc.subjectCustomer relationship management strategiespt_PT
dc.subjectHospitality industrypt_PT
dc.subjectCustomization of marketing and communicationpt_PT
dc.titleCustomer relationship management model - A strategic and analytical approach for Amorim Turismopt_PT
dc.typemasterThesispt_PT
thesis.degree.nameA Work Project, presented as part of the requirements for the Award of a Masters Degree in Management from the NOVA – School of Business and Economicspt_PT
dc.subject.fosDomínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestãopt_PT
Aparece nas colecções:NSBE: Nova SBE - MA Dissertations

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Lima_2013.pdf1,38 MBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.