Percorrer por autor Coelho, Pedro Simões

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-6 de 6.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Antecedent determinants of beliefs underpinning the intention to accept and use business intelligence systems: the importance of organizational factorsGrublješič, Tanja; Coelho, Pedro Simões; Jaklič, JurijarticleopenAccess
1-Mar-2016Census model transitionDias, Carlos A.; Wallgren, Anders; Wallgren, Britt; Coelho, Pedro SimõesarticleopenAccess
Fev-2018Challenges of Ageing in PortugalRodrigues, Ana Maria; Gregório, Maria João; Sousa, Rute Dinis; Dias, Sara S; Santos, Maria José; Mendes, Jorge M; Coelho, Pedro Simões; Branco, Jaime C; Canhão, HelenaarticleopenAccess
14-Jun-2017Dietary Patterns Characterized by High Meat Consumption Are Associated with Other Unhealthy Life Styles and Depression SymptomsGregório, Maria João Batista; Rodrigues, Ana M.; Eusebio, Monica; Sousa, Rute Dinis; Dias, Sara; Andre, Beate; Gronning, Kjersti; Coelho, Pedro Simões; Mendes, Jorge M.; Graca, Pedro; Espnes, Geir A.; Branco, Jaime C.; Canhao, HelenaarticleopenAccess
Abr-2015EpiReumaPt- the study of rheumatic and musculoskeletal diseases in PortugalRodrigues, Ana M; Gouveia, Nélia; Da Costa, Leonor Pereira; Eusébio, Mónica; Ramiro, Sofia; Machado, Pedro; Mourão, Ana Filipa; Silva, Inês; Laires, Pedro; Sepriano, Alexandre; Araújo, Filipe; Coelho, Pedro Simões; Gonçalves, Sónia P.; Zhao, Ana; Fonseca, João Eurico; de Almeida, J M Caldas; Tavares, Viviana; da Silva, José António Pereira; Barros, Henrique; Cerol, Jorge; Mendes, Jorge; Carmona, Loreto; Canhão, Helena; Branco, Jaime CotheropenAccess
2007The choice between a five-point and a ten-point scale in the framework of customer satisfaction measurementCoelho, Pedro Simões; Esteves, Susana P.articleopenAccess