Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10362/94381
Título: A Publicidade face aos novos contextos da era Digital
Outros títulos: Advertising versus the new contexts of the Digital eraPrivacy, transparency and disruption
Autor: Cádima, Francisco Rui
Palavras-chave: Blockchain
Digital advertising
Internet
Privacy
Security
Communication
Data: 28-Jun-2019
Resumo: Current times are becoming extraordinarily complex where we just thought it would become more transparent. The Internet and the digital economy are increasingly becoming a true “data industrial complex,” a Pandora’s box of unsearchable consequences. What is happening with digital advertising is just an outline of the problem, and the first consequences are certainly there in the media sector, which continues to suffocate due to lack of revenue and web traffic. This paper is a contribution to deepen this reflection.
Descrição: UID/CCI/04667/2016
Peer review: yes
URI: http://hdl.handle.net/10362/94381
DOI: https://doi.org/10.14195/2183-5462
ISSN: 1645-5681
Aparece nas colecções:FCSH: ICNOVA - Artigos em revista nacional com arbitragem científica

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
document_1_.pdf534,42 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.