Percorrer por assunto Social media

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-20 de 20.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
25-Jan-2016A crescente importância do marketing digital e a sua implementação nas estratégias de comunicação integrada das empresasAbreu, Francisco Ricardo FreitasmasterThesisopenAccess
15-Mar-2013O EWOM sobre a distribuição moderna - Falem bem ou falem mal…mas falem!Fonseca, Ana Luísa RodriguesmasterThesisopenAccess
2-Dez-2015Facebook como o novo canal de distribuição de notíciasMateus, Bruno Gonçalo Contreiras da LuzmasterThesisembargoedAccess
Jun-2016Forecasting power of social media sentiment time seriesHeller, Felix PaulmasterThesisembargoedAccess
Mai-2016Forecasting power of social media sentiment time seriesHeller, FelixmasterThesisembargoedAccess
Jan-2016Glonate your inspiring journey with impactDursun, OrcunmasterThesisembargoedAccess
1-Jul-2015Grade of membership (GoM) por algoritmos genéticosFernandes, Mauricio VidottimasterThesisopenAccess
Jan-2012How to engage low category users through social media- The case of the make-up sector in PortugalSantos, Catia Filipa AlbanomasterThesisopenAccess
Jan-2012How to engage low category users through social media: The case of the make-up sector in PortugalSantos, Cátia Filipa AlbanomasterThesisopenAccess
Abr-2015Investigação de mercados e ações de comunicação para a promoção de marcas no mercadoAguiar, Karen Andreina da Nóbrega demasterThesisembargoedAccess
Jan-2012Management consulting labs- Galp social mediaDuarte, Nuria Raquel Lobo AmorimmasterThesisembargoedAccess
Jan-2012Management consulting labs-Galp social mediaCunha, Diogo Felix Rua Frazao damasterThesisembargoedAccess
Mar-2012As marcas no facebook. A Samsung Portugal como exemploAlbino, Tatiana Carla dos Santos CostamasterThesisopenAccess
Abr-2015A Obra “Faça-você-mesmo”: Estética da Participação nas Artes DigitaisCarvalho, Margarida Ribeiro Ferreira dedoctoralThesisopenAccess
Out-2014O papel das Redes Sociais como ferramenta de Marketing: Um estudo das empresas B2B nacionaisVieira, Sara MarianamasterThesisopenAccess
2015A possibilidade de utilização das publicações nas redes sociais como prova nos procedimentos disciplinares e despedimento dos trabalhadoresMonteiro, Maria JoãomasterThesisopenAccess
Mai-2014Social media: The new tool in firms’ marketing strategiesGeirinhas, Guilherme Guerra AbrantesmasterThesisopenAccess
Jan-2012The integration of online advertising into social mediaSvede, ElinamasterThesisopenAccess
Jan-2012The integration of online advertising: The effects of source expertise and certainty level of the message on consumer involvement and persuasion in the context of user-generated advertisingSvede, ElinamasterThesisopenAccess
Jan-2016Young adult Brazilian beauty consumers perception of Lancôme and the effectiveness of social media relationhips with local celebrities on their purchase intentionRibeiro, InêsmasterThesisembargoedAccess