Browsing by Subject Facebook

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 22 of 22 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
Mar-2010Como os políticos portugueses utilizam a internet em campanha eleitoralOliveira, Ana Sofia de Castro Santos Arantes emasterThesisOpenAccess
Sep-2014O Comportamento do Consumidor Influenciado por Redes Sociais. Um Estudo de Caso das Empresas “O Boticário” e “Kiko Make Up MilanoNunes, Thays Magnólia SilvamasterThesisopenAccess
Jun-2011A conceptual model of a brand's presence on Facebook aligned with teenagers' motivations and marketing strategiesMonteiro, BrunomasterThesisopenAccess
Mar-2011O contexto da mobilidade na utilização da web - as redes sociais facebook, twitter. Estudo de casoTavares, Pedro Luís FerrãomasterThesisopenAccess
Sep-2012O enquadramento legal do FacebokPrino, Carla Sofia AbreumasterThesisopenAccess
Mar-2012Estratégias de comunicação das deputadas parlamentares nas redes sociaisManso, Patrícia Alexandra Honório ContreirasmasterThesisrestrictedAccess
Jun-2012Facebook brand fan pages and their impact on online branding and marketing strategyStevens, EstéemasterThesisopenAccess
Jun-2015How do Facebook users interact and what are the underlying reasons that trigger these interactionsSchezkin, AndreasmasterThesisembargoedAccess
Sep-2014O Impacto dos Social Media no Comportamento dos Consumidores de Health Clubs em PortugalGuerra, Ana Rita Etelvino CuveliermasterThesisrestrictedAccess
Sep-2012A Influência da Rede Social Facebook na Decisão de VotoGonçalves, Cláudia Isabel SilvériomasterThesisopenAccess
2013Leveraging facebook’s open graph to develop an environmental persuasive applicationPereira, Jorge André HenriquesmasterThesisopenAccess
Mar-2012As marcas no facebook. A Samsung Portugal como exemploAlbino, Tatiana Carla dos Santos CostamasterThesisopenAccess
Mar-2015Métodos digitais nas Redes Sociais. Um estudo exploratório no FacebookOmena, Janna Joceli C.masterThesisopenAccess
2014Novas Dinâmicas da Relação entre Consumidores e Marcas no Facebook . A Influência do Consumidor em Rede na Comunicação das MarcasVieira, Rita Manuela SousamasterThesisrestrictedAccess
Sep-2011O paradoxo da intimidade publicizada. A visibilidade contemporânea no site de rede social FacebookGuimarães, Talita GarcezmasterThesisopenAccess
Mar-2015O poder dos media sociais no modelo de comunicação da World Cruising ClubRodrigues, João Pedro Buraca MarçalomasterThesisopenAccess
17-Feb-2012As redes sociais na adolescência em Portugal - Quem utiliza? - Estudo do caso nos alunos do 2º e 3º Ciclo do Ensino Básico em alguns concelhosSimões, Rosa Maria RolimmasterThesisopenAccess
Sep-2010REPRESENTAÇÃO ARTÍSTICA NAS REDES SOCIAIS: UMA ABORDAGEM BASEADA NO FACEBOOKLopes, Débora Alves GomesmasterThesisopenAccess
19-Oct-2012Social BPM – The role of social networks in business process managementCruz, Ana Raquel Vaz Vieira TavaresmasterThesisopenAccess
Jan-2013Social networks as glocal products: The case of FacebookKohl, MartinamasterThesisopenAccess